вівторок, 28 квітня 2020 р.

Пам'ятка для батьків

Пам'ятка батькам від дитини
  • Ніколи навіть не натякайте, що ви досконалі та непомильні. Це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами.
  • Не турбуйтеся, що ми проводимо разом занадто мало часу. Значення має те, як ми його проводимо.
  • Нехай мої страхи та побоювання не викликають у вас занепокоєння. Інакше я буду боятися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.
  • Не забувайте, що я не можу успішно розвиватися без уваги і підбадьорення.
  • Ставтеся до мене так само, як ви ставитеся до своїх друзів. Тоді я теж стану вашим другом.
  • І, крім того, я вас так сильно люблю, будь ласка, дайте мені тим же...
  • Не піддавайте дуже великому випробуванню мою чесність. Будучи переляканий, я швидко перетворююся на брехуна.
  • Не забувайте, що я люблю експериментувати. Таким чином я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим.
  • Не захищайте мене від наслідків власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.
  • Не звертайте занадто багато уваги на мої маленькі хвороби. Я можу навчитися отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене стільки уваги.
  • Не намагайтеся від мене звільнитися, коли я ставлю відверті питання. Якщо ви не будете на них відповідати, ви побачите, що я взагалі перестану задавати вам питання і буду шукати інформацію на стороні.

Немає коментарів:

Дописати коментар